måndag 5 september 2011

Myche Myche

Hela helgen har varit fullproppad, därför jag inte har haft tid att blogga något, men här kommer de ett inlägg iallfall.

I lördas så jobbade jag 9-15 och sen när jag kom hem så åkte jag och pappa och övningskörde lite i Södertälje, eftersom de är där jag ska köra upp, så känns lite bra om man känner till vägarna lite och hastigheten så hoppas de går bra sen när de är dags.
På kvällen så fick vi gäster, min faster och hennes man kom på besök.

Igår, Söndag. Så va vi först på loppis och kollade lite, köpte 4 lp-skivor, en tidning och lite kläder. Sen vidare till Jysk där jag köpte en ny Tv-bänk som JAG ska försöka få ihop själv, får se hur de går.
Sen va de nästan direkt till jobbet när vi kom hem så slutade jag 21.15 sååå hade inte så mycke tid på mig, och jag va helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar