tisdag 18 oktober 2011

Frida


Frida

Igår så va vi och kollade på en hund. Dom som hade den hade ganska många hundar och alla hade sin egen charm!
Frida hette hunden som fanns kvar som vi kollade på asså shit va söt hon va. Fridas syster klättrade hela tiden upp i min systers knä och ville ligga där och sova lite. De va en hund som ville bli klappad hela tiden och sträckte fram tassen när man slutade och när man kliade honom på ryggen så började han sparka med ena baktassen, sååå gulligt. Sen va de en annan hund där som va jätte rund med liten och han va också söt, sat tbreve mig hela tiden.
Sen hade dom en annan hund som hoppade upp på stolar oc i första bästa famn som va ledig, om någon av valparna kom så morrade han åt dom för de va hanns plats.
Sen hade dom 2 hundar och 2 katter till...

Men iallfall...Vi köpte Frida iallfall, ska åka och hämta henne på fredag :)
Längtar jätte mycke, jag va den första i familjen som fick hålla i henne, åååå hon e sååå söt!
De kommer komma bättre bilder på henne sen när jag har min systemkamera :)

Så idag har jag varit och kollat på hundkorgar på ÖoB, sen har jag även burit upp taggiga kvistar till skogen från buskarna som pappa har klippt så inte lilla Frida ska få taggar i tassarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar