tisdag 8 maj 2012

The Rasmus

Va med syster på konsert i går kväll.
De va ju lite bättre äm förväntat iallfall, så de va ju en bra överaskning.

Dock så är det en sak som jag inte förstår, och det är de här med kamera på konserter. Man får inte ha systemkamera, men de kan jag faktist förstå utan att tjaffsa emot. Men dock förstår jag inte varför jag inte fick fota med min kompaktkamera som är lite bättre än en vanlig digitalkamera, och sämre än en systemkamera. Om man inte får fota med en kompakt borde man ínte få fota med en digital. De ända som är bättre med kompaktkamera är att man har ett inbyggt objektiv som kan zooma lite mer och ger lit bättre kvalitet på bilderna. Men de där tycker jag bara är fel!

Men jag fick iallfall några bilder innan dom kom och sa till mig att jag inte fick fota med den hmm...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar