måndag 25 juli 2011

LEDIG!

Äntligen så är man ledig, de förtjänar man när man har jobbat så sjukt mycke som jag har gjort. Känner bara att hela jag orkar inte med något just nu. Hela livet är som en kurva just nu.
Men nu e jag ledig i 2 dagar för underbara Malin på jobbet kunde ta mitt långa pass på onsdag som består av 12-20. Skönt då fick jag mina 2 lediga dagar den här veckan som jag annars inte skulle ha haft. Ska njuta riktigt mycke nu av min ledighet. Sen är de bara några dagar kvar sen är jag ledig i 1 vecka igen, sååååå skönt måste jag ju få säga.

"Du har som en cirkel. Högst upp är du som allra lessnast-Lite minde lessen-mår bra-Gla-.peppad-lycklig-Euforisk-Cp Glad. När du har kommit upp till toppen fast på andra sidan lessen då e de som du har de bästa i hela världen. De e bara de att de e så lätt att bara trilla över på den lessna sidan, så blir man sådär otroligt lessen igen.

Från i rymden finns inga känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar