onsdag 30 november 2011

1 December imorron

Imorron är det 1 december och de känns inte alls som de eftersom de inte har kommit någon snö än. Men jag läste någonstans att den skulle komma på måndag här i Sthlm, så vi får väll se ;)
Imorron börjar iallfall julkalendern, jag är en sån person som ser på de varje år, man måste ju se hur den är. Så ska försöka gå upp imorron klockan 07.00 och kolla på den men innan ska jag hinna göra frukost så man kan sitta  under täcket i sängen och kolla på tv. Sen kan man ju alltid gå och lägga sig igen hehe...

1 December betyder även att jag får börja julpyssla, najs! Har längtat jätte mycke, men jag satt en gräns att inte tidigare än 1 Dec skulle jag börja. Så får vi se vad man hittar på, har köpt en del material på Panduro, så de kommr upp lite bilder imorron om jag hinner med pysslet vill säga.
Ska väl ta och städa rummet lite imorgon också, Frida har dragit runt på min träsko så de e sand, och skräp i hela rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar