tisdag 21 februari 2012

Inlägg 100 - något gott

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men jag har gått igenom så mycke och de e så mycke som har hänt.

I helgen var jag och tävlade i Tennis stadion, spelade badminton.
Spelade singel på lördagen och skulle spela första matchen vid klockan 16. Vi var i hallen 14.30. Jag viste att jag hade fått WO på första singel matchen så då skulle jag spela 1 timme senare, 17.00. Men så fick jag veta att min nästa match vann jag också på WO så fick spela min första match klockan 18. Första matchen vann jag i en 3 sättare och den andra förslorade jag mot en i min egen förening. Men jämnt var de. Andra sättet vann min motståndare med 27-25 kanske eller om dee var mer...

Dubbel och mixden var på söndagen. Vi vann vår dubbel så de va najs! Nu har jag bara 8 vunna matcher kvar sen är man A-klassade, och de e den näst högsta klassen som man kan spela, efter den är de elit.
Mixden gick inte alls bra, förlorade första matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar