måndag 14 maj 2012

Badminton

Var och tävlade badminton i helgen i Komets hall. Gick väll sådär måste jag medge. Singeln gick åt helvete men kände verkligen av i kroppen att jag hade varit förskyld och att jag fortfarande hade ont i halsen, om jag hade varit helt frisk så hade jag någ vunnit över en av dom.

Men i dubbeln gick de betydligt bättre...
Vi vann match efter match och vi kom på första plats vilket va NAJS!

I mixden gick de väl också sådär. Min mixed partener var inte riktigt på topp men vi vann iallfall alla 3 matcher som vi hade på lördagen.

Vi var tvugna att åka dit på söndagen också och då mötte vi några från samma klubb vi spelade mot och förlorade och de förstog jag faktist inte riktigt hur vi kunde göra. Men min mixed partner sa också att han inte spelade någe bra idag heller...

Men nu i helgen blev jag iallfall A-klassad. Var lite osäker om jag skulle anmäla mig till de eller inte, men de blev så att jag skickade in papprerna nyss. Man strävar ju ändå för att gå upp klasser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar