måndag 19 december 2011

Helvetes veckan väntar

Shit vad denna vecka kommer bli längre än alla andra, inte pga att de e jul på Lördag utan att jag ska jobba hela veckan fram till jul. De e ju inte direkt korta dagar heller, längtar tills det är Fredag 16.05 då står jag i omklädningsrummet på jobbet och byter om och är på väg hem, kanske för att göra julgodis.
Skulle kanske spela bingolotto med mamma på uppersittar kvällen som vi gjorde förra året, ganska trevligt faktist :)

´Men idag har jag varit ledig och träffat Tove som har kommít ner från Skellefteå, vilket e AWESOME!. Vi har varit i Stan och Nacka för att jag skulle shoppa lite. Hade bara pappas klapp kvar att köpa. Sen skulle vi in till buttericks för att kolla efter Lady Gaga klänningen som jag ville ha till en studentskiva men den fanns tyvärr inte. Får väl kanske beställa från deras hemsida och testa när den kommer med posten, och i värsta fall om den inte passar kanske man kan skicka tillbaka den eller be någon sy in den om de finns en liten möjlighet.

Men måste snygga till mig lite nu, en kompis kommer om ca 1 timme och sen ska vi åka och pyssla på en församling,  jätte mysigt. Tove och Marielle kommer också vilket kommer bli jätte skojigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar