lördag 22 oktober 2011

Frida kommer hem

Hann inte uppdatera nått igår, vi va och hämtade Frida så nu e hon hemma hos oss. Hon är en livlig liten krabat måste jag säga. De va näst intill omöjligt att hålla henne stilla och sysselsat i bilen på vägen hem. Hon bet på mitt hår, hon skulle bita på mitt halsband, min näsa, jacka, tröja, you name it! Sen så va hon hal som en ål, försökte att komma ur famnen och hålla på men men...10 min så var hennes kanin rolig, samma sak nallen och bollen. Sen satte ja henne i korgen som vi hade den va rolig också lika länge, sen skulle hon där ifrån också. Sen så började hon tugga på en filt breve korgen, de kanske va kul i 15 min. Men när vi hade kommit till stan, vi hade åkt mer än halva vägen. Då somnade hon och vaknade när vi kom hem...sköööönt.

När vi kom hem sprang hon runt och kollade läget lite vart hon hade hamnat. Sen swish ut på baksidan för hon skulle kissa, men ville inte, hon ville tugga på löv, gräset och gillade inte alls kopplet. Sen kom vi in iallfall och busade lite till.
Hon skulle alltid in bakom soffan så de va sjukt svårt att få ut henne...men till slut så :)
Vi har ett litet staket för vardagsrummet som hon kunde hoppa över, den lilla busen!

Nu ligger hon och sover på min badmintonväska så passar på att skrive ett inlägg :) kommer även en film sen med henne på :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar