måndag 10 oktober 2011

Long time ago...

Har inte skrivit här i bloggen på länge.
Jag fick tillbaka min blåskatarr förra veckan och käkat penselin den här veckan, men tycker inte att de har hjälpt så mycke, eller jo de har de väl, men jag mår illa då och då och mitt huve känns tungt och allt e jobbigt. Lättare nästan att sitta än stå tycker ja hhehe...men jag vet inte, ska kanske kontakta vårdcentralen imorron igen, men vi får se...

Sen har jag jobbat ganska mycke och träning och saker hela tiden, eller så glömmer jag bara att gå in här och skriva ett inlägg, eller två.

Föresten jag kan ju säga att jag har fått min Lady Gaga peruk nu som jag ska ha på min kompis studentskiva den 24  April och har även hittat sjukt snygga klackskor som har 10-15 cm klack, hej...jag kommer bryta fötterna av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar