fredag 22 juli 2011

Alice Cooper

Va och såg på Alice Cooper på Grönan med några kompisar för ett tag sen. Kom dit ungefär klockan 9 på morronen och då var de redan folk där...men men fick iallfall plats längst fram :D
De kom en kille och trängde sig in längst fram breve mig. Han måste ha varit hög som fan. Han satt och gungade och halvsov och snyftade. Sen gick jag på yoa och när jag kom tillbaka låg han ner på marken. Så vi va tvungna att kalla på vakterna att dom skulle ta bort honom, annars skulle han blivit ner trampad. hur kul e de lixom?
Fångade ett plektrum dessutom, av basisten ;) THATS AWESOME!!!
En konsert värd att vänta pån något annat kan man ju faktist inte säga. Äntligen fick jag se honom live, som jag har väntat på sjukt jäkla länge. Efter konserten så hade jag ingen röst kvar, låter fortfarande som en hes skata. Tappar ord och massa saker. Och har blivit förskyld som attsingen, men men de e smällar man får ta! Så e de bara.





1 kommentar:

  1. Alice Cooper-Schools out is our favourite song ...wow jessica!

    SvaraRadera