torsdag 28 juli 2011

Shopping

Har varit och shoppat lite med päronen idag. Brukar sällan köpa så mycke som jag gjorde idag, men men...idag va de nödvändigt...typ.
Köpte även en födelsedags present till en kompis, eller aaa....den innehåller 3 grejjer så jag hoppas att hon kommer gilla de. Har inte hunnit med så mycke mer idag. Ska iväg och jobba klockan 18-21:15 sen jobbar jag fredag, lördag och söndag och sen är jag ledig hela nästa vecka, vilket ska bli otroligt skönt! Ska träffa en massa kompisar, och kanske ut på krogen med bor min och om jag får med mig någon annan kompis. Givetvis måste jag ha tid över också, men de fixar sig nog :)
Juste...glömde nästan bort att nästa vecka är de Europe och Takida konsrt ju, woohoo!!!

Nya underkläder

Nytt Smink

Mina sjukt snygga nya skor!

Ring


Snögg tröja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar