söndag 24 juli 2011

Dubbel Trubbel

Nu fick du äntligen de du var ute efter så jag hoppas att du e j*vligt nöjd! För de e inte jag. Hur kan du göra så här, bllir så sjukt förbannad. Är de så ansträngande att dra iväg ett sms eller att ringa ett samtal så jag vet. Just nu sitter jag som ett frågetecken med massor med frågor som jag vill ha svar av från dig, men de e inte så lätt när du inte svarar på mina sms. De bli ju inte direkt lättare när du ignorerar smsen och säger att mobilen va urladdat, för de e bara skitsnack!
Försöker att inte tänka på allt vi har gjort tillsammans men de är svårt att låta bli. Förösker glömma dig, men de går inte...faller tillbaka på samma nivå förr eller senare.

DU FÖRTJÄNAR INTE MIN RESPEKT LÄNGRE! MEN JAG GILLAR DIG FÖR MYCKE FÖR ATT JAG SKA KUNNA INSE DE!

FATTAR SERIÖST INTE HUR DU KAN STÅ UT MED DIG SJÄLV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar